Weekend Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Kirsten Ursinus - WaarBenJij.nu Weekend Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Kirsten Ursinus - WaarBenJij.nu

Weekend Singapore

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

06 Maart 2016 | Singapore, Singapore

Wauw wat een stad is dit zeg! Ik heb echt nog nooit zoiets gezien. Zoveel grote en indrukwekkende gebouwen! Marina Bay is ook echt bizar. Wie bedenkt het nou om zo'n hotel te bouwen, google het maar eens :-) We hadden geluk want we waren er precies met light festival dus 's avonds was alles verlicht. Echt mooi! Op vrijdag hebben we de hele stad doorgelopen pff en in haji land lekker wijn en bier gedronken, zo'n leuk en schattig straatje. Een must see als je in Singapore bent. Ons hostel zat in Chinatown dus altijd gezellig. Zaterdag zijn we naar een natuurreservaat geweest en hebben we krokodillen, schildpadden, lizzard, eekhoorns, "vliegende" vissen of volgens sommige mensen springende vissen en gelukkig geen slangen. Er ststonden zelfs borden pas op voor krokodillen want ze konden gewoon op het pad komen. Heel eng maar spannend! Wie had dat verwacht in Singapore. 's Avonds lekker in Chinatown drankjes gedaan en gegeten. Daar kwamen nog twee jongens van mutiara heen. Lekker met Hollanders in Singapore. Daarna zijn we naar Gardens by the Bay geweest, heel mooi in het donker met al die lichten. Vandaag ben ik nog even zelf op pad geweest naar Asian Civilisation Museum. Bijzonder al die geloven en culturen in Azië. Nu ga ik weer naar Maleisië, naar Langkawi! 5 dagen voor interviews en surveys, ben benieuwd :-)