Op de helft!! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Kirsten Ursinus - WaarBenJij.nu Op de helft!! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Kirsten Ursinus - WaarBenJij.nu

Op de helft!!

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

29 Maart 2016 | Maleisië, Kuala Lumpur

Vandaag zit ik precies op de helft van mijn tijd in het buitenland. Ik ben zelfs al over de helft van de tijd die ik voor mijn onderzoek heb.

Afgelopen weken waren mijn lieve vriendinnetjes op bezoek :-) We zijn eerst naar de Cameron Highlands gegaan, lekker hiken..... Nja we hebben 1 hike gedaan van bijna twee uur en de dag erna hebben we allerlei farms, tempel en theeplantage bezocht. Daarna gingen we terug naar KL om met de bus naar Tioman te gaan. Wat een ge-wel-dig eiland is dat!! Zulk blauw en helder water heb ik nog nooit in mijn leven gezien. Echt praaaaachtig. We hebben een snorkeltour gedaan en hebben echt heel veel vis en koraal gezien. Het eiland zelf is heel rustig en eigenlijk valt er niet zoveel te beleven, maar het was heerlijk om even bij te komen. Helaas gingen ze na een heerlijk avondmaaltijd (SUSHI) weer naar huis toe... En nu zit ik hier weer zonder hen. Jammer! Gelukkig komen Thomas en Dorinthe al over 3 nachtjes slapen joepie! Eindelijk weer gek doen met die broer van mij. Ik denk dat we nog nooit zolang zonder elkaar zijn geweest, echt heel gek. We gaan lekker op allerlei eilandjes chillen, ook een eilandje in Thailand. Kan niet wachten.

Maaaaar eerst moet ik deze week even een tussentijds rapport schrijven voor mijn onderzoek. Dat wordt nog wel even knallen want heb nog vrij weinig op papier daarvoor. Het is zo warm hier in huis, ik moet mezelf nog even ertoe zetten. Ik denk maar zo, nu even knallen en daarna lekker chillen met mijn family. Joehoe!

En wat is skype toch een geweldig uitvinden trouwens... Moet ik nog even kwijt. Zo kan ik precies zien hoe snel Hannah groeit en was ik er toch een beetje bij tijdens de familiebrunch met Pasen.

Nou ik ga maar eens aan de slag! Doeeeei