Laatste week KL - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Kirsten Ursinus - WaarBenJij.nu Laatste week KL - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Kirsten Ursinus - WaarBenJij.nu

Laatste week KL

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

26 April 2016 | Maleisië, Kuala Lumpur

Wat een weekend zeg..... We hebben ons een na laatste weekend goed gevierd! Op vrijdag heerlijk uit eten geweest met huisgenoten en daarna drankjes gedaan bij Reggae bar. Altijd leuk en altijd chaos met huis. Zaterdag huisfeestje als afscheid en iedereen moest in oranje outfit komen. Hollandse muziek, allemaal meezingen, polonaise, oranje vlaggetjes, Nederlandse vlag, vodka en bier. Ja het was echt feest. Daarna met z'n allen stappen in de Havana. Geweldig weekend :-) Leuk om zo onze tijd hier af te sluiten. Gelukkig kwam zondagochtend de schoonmaker om ons huisje weer op te ruimen. Echt erg maarja het kost maar €10,- in totaal dus €2,50 per persoon. Daarvoor ga ik niet alles zelf schoonmaken. Helaas kwamen ze al wel om 9.00 uur pffff veel te vroeg. 's Middags zijn we naar de vrijmarkt geweest en hebben we lekker poffertjes gegeten. Altijd lekker even Nederlands eten.
Gistermiddag zijn Gina en ik naar Jungle Book geweest, de bios kost ook maar €2,50 ongeveer. Waar doen ze het toch van he? Daarna geshopt en heerlijk gegeten. Vanavond hebben we koningsdag borrel bij de Nederlandse Ambassade en morgen gaan we een dagje naar Melaka.

Zo jammer dat het alweer onze laatste week in KL is! De tijd gaat zo snel!! Maandag vlieg ik naar Bali toe en vanuit daar ga ik naar de Gili eilanden. Ik ben heel benieuwd! Schijnt heel mooi te zijn allemaal. De week erna ga ik naar de Filipijnen toe voor 12 dagen :-)

En daaaaarna ga ik weer naar huis, naar Nederland. Is het naar huis of is dit mijn thuis? Ik weet het nu nog niet zo goed. Maar ik zal wel heel blij zijn als ik iedereen weer zie en kan knuffelen en gek kan doen met mijn lieve familie en vriendinnetjes.

Liefs,
voor de laatste keer,
uit Kuala Lumpur

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kirsten

Actief sinds 29 Dec. 2015
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 6443

Voorgaande reizen:

07 Februari 2017 - 12 April 2017

Volunteer work in Vietnam

01 Februari 2016 - 24 Mei 2016

Stage in Maleisië

Landen bezocht: