7e week - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Kirsten Ursinus - WaarBenJij.nu 7e week - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Kirsten Ursinus - WaarBenJij.nu

7e week

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

16 Maart 2016 | Maleisië, Kuala Lumpur

Het is alweer mijn 7e week hier, wat betekent dat ik alweer op de helft van mijn onderzoek zit. Wat vliegt de tijd! Afgelopen week heb ik in Langkawi wat surveys kunnen laten invullen en er liggen er ook een aantal klaar voor als ik terug ben. Helaas waren al veel mensen weer naar huis toe. Vandaag heb ik via een forum een interessante organisatie gevonden in KL die gepensioneerden en ouderen accommodatie bieden. Ook heb ik mijn survey online gezet. http://www.thesistools.com/web/?id=500877 dit is de link voor als iemand mee wil doen. Hopelijk kan ik morgen langs bij de organisatie.

Zondag besefte ik dat ik echt volwassen word (of nja moet worden) aangezien ik tijdens mijn belastingaangifte 1 euro moet betalen ipv iets terug krijgen!! Hoe kan dat? Een schok maar ook wel een beetje grappig. 1 euro!! Ach dat kan ik nog wel betalen. Aangezien het leven hier toch zo goedkoop is. Echt, we hebben gisteren heeeel veeeel sushi gegeten en het kostte ongeveer 10 euro per persoon. Wat nog duur is voor uit eten gaan hier, want normaal is het rond de 5 euro als we hier in de buurt gaan eten. Vandaag gaan we voor het EERST thuis koken, jaja echt waar. Rijst met kip en doperwten. Wordt die keuken toch nog eens gebruikt, naast al die eitjes bakken dan.

Overmorgen komen dan eindelijk Elin en Mylene JOEPIE! Echt zo leuk! Eerst gaan we naar Cameron Highlands (lekker hiken) en daarna naar Tioman. Zo chill zo'n weekje. Tussendoor wel even wat mailtjes sturen en mijn survey in de gaten houden natuurlijk.

Ik krijg zojuist een mailtje terug om 'koffie of thee' te drinken bij die organisatie, jeej weer iets.

Nou ik ga maar even snel boodschappen doen, sporten, eten koken, eten en dan is mijn dag alweer bijna om!

Doeeeeei

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kirsten

Actief sinds 29 Dec. 2015
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 6431

Voorgaande reizen:

07 Februari 2017 - 12 April 2017

Volunteer work in Vietnam

01 Februari 2016 - 24 Mei 2016

Stage in Maleisië

Landen bezocht: